חדשות אחרונות
הכיבוש ממשיך בהפרות שלו על הפסקת האש בעזה
סדה ניוז - ביום שבת, כוחות צה"ל המשיכו בהפרות שלהם על הפסקת האש בעזה, שהחלה בתוקף מה-10 באוקטובר 2025.
על פי מקורות מקומיים, הארטילריה הישראלית תקפה אזורים שונים משני צידי הקו הצהוב.
בזמן זה, רכבים וכלי טיס שיגרו יריות מנשקם החצי אוטומטי באזורים רבים, במקביל לירי מיריית ספינות מלחמה מול חופי אזורים שונים.
בהקשר זה, התרחשו פעולות הרס משמעותיות שביצעו כוחות צה"ל באזורים שונים של הרצועה.
קרא גם
מכות אמריקאיות ואיראניות מוגבלות, ופנס מזהיר את טהראן
הכיבוש ממשיך בהפרות שלו על הפסקת האש בעזה
כוחות הכיבוש עוצרים אזרחים ביהודה ושומרון
המאגרים המרוקנים.. מדוע לא יתאושש מלאי צבא ארה"ב בקרוב?
נתניהו: נמשיך להישאר בדרום לבנון ואחת משתי האזורים הניסיוניים מחוץ לאזור הבטחון
לבנון וישראל חתמו על הסכם מסגרת תחת חסות אמריקאית
טראמפ: איראן הפרה את הפסקת האש בהתקפה על ספינות