חדשות אחרונות
ארצות הברית מסרה לפקיסטן 22 איראנים מאנשי צוות מכלית הנפט שהוחזקה
סדה ניוז - ארצות הברית מסרה 22 איראנים מאנשי צוות מכלית הנפט MT Lenore לרשויות הפקיסטניות, לאחר שהמכלית הוחזקה באוקיינוס ההודי במהלך התקופה האחרונה.
על פי מקורות, פקיסטן העבירה היום את אנשי הצוות האיראנים למשלחת הדיפלומטית האיראנית בנמל קראצ'י, במסגרת סדרי ניהול להקל על חזרתם.
מנגד, דיווחו אמצעי תקשורת איראניים, היום שישי, על מסירת 22 איש מאנשי צוות מכלית נפט איראנית שהוחזקה בוושינגטון לקונסוליה האיראנית בקראצ'י שבפקיסטן.
וכן הודיעו אמצעי תקשורת איראניים, על פתיחת קו תקשורת בין וושינגטון לטהראן בנוגע למצר הורמוז, בעוד שטלוויזיה האיראנית אישרה כי 3 מכליות נפט שניסו לחצות את מצר הורמוז חזרו על עקבותיהן לאחר איום של חיל הים של משמרות המהפכה.
כמו כן, אישר משמרות המהפכה כי ניתן לחצות את מצר הורמוז רק דרך המסלולים שהכריזה טהראן.
קרא גם
3 חללים ופצועים בעקבות הפצצת כוחות הכיבוש רכב במרכז רצועת עזה
ארצות הברית מסרה לפקיסטן 22 איראנים מאנשי צוות מכלית הנפט שהוחזקה
חלל ופצועים כתוצאה מהפצצת מטוסי הכיבוש על אזרחים בצפון עזה
שיחת טלפון בין הנשיא אבו מאזן לעמיתו הקפריסאי דנה בהתפתחויות המצב בשטחים הפלסטיניים
וידאו: תקיפות של המתנחלים בשטחי יהודה ושומרון ובירושלים
מחלוקות במהלך ישיבת הקבינט בנוגע ללבנון
השיחות בין לבנון לישראל בוושינגטון יימשכו ביום שישי