השיחות בין לבנון לישראל בוושינגטון יימשכו ביום שישי
סדא ניוז - משרד החוץ האמריקאי הודיע כי השיחות שמתנהלות תחת תיווכה של ארצות הברית בין ישראל ללבנון, אשר היו אמורות להסתיים ביום חמישי, יימשכו ביום נוסף.
המשרד הסביר כי סבב השיחות החמישי שהחל השבוע יחודש בבוקר יום שישי. הוא הוסיף בהודעה "השיחות בין ישראל ללבנון נמשכות בעוד אנו ממשיכים להקל על תהליך זה".
שיחות אלה מתנהלות על רקע הפסקת אש בין ישראל ל"חיזבאללה", מה שממשיך את מלחמת המזרח התיכון שאותה מנסות ארצות הברית ואיראן לסיים באופן סופי.
לפני כן, גילה מקור אמריקאי, כי הפגישה בין לבנון לישראל הגיעה למבוי סתום בשל הנסיגה הישראלית מדרום לבנון.
המקור האמריקאי ציין כי הצד הלבנוני דורש לוח זמנים ברור לנסיגה הישראלית, והדגיש כי וושינגטון פועלת לכיוון הסכם שיכלול נסיגה הדרגתית של ישראל מדרום לבנון.
ראשי הממשלות הישראליות והלבנוניות הכחישו ביום חמישי כל נסיגה ישראלית מהאזור הבין-לאומי בדרום לבנון, זאת לאחר שמקור אמריקאי הודיע כי ישראל משכה חלק מכוחותיה מהאזור במחווה של רצון טוב כלפי הממשלה הלבנונית.
בכיר ישראלי אמר ביום חמישי כי תל אביב לא תמשוך את כוחותיה מדרום לבנון עד אשר יפונה נשק חיזבאללה.
דובר ממשלת ישראל, דוד מנצור, הצהיר במהלך תדרוך לעיתונאים כי לא נמשוך את כוחותינו מדרום לבנון כל עוד חיזבאללה מהווה איום, ולא יופקע נשקו ולא יופחתו יכולותיו הצבאיות.
מחלוקות במהלך ישיבת הקבינט בנוגע ללבנון
השיחות בין לבנון לישראל בוושינגטון יימשכו ביום שישי
שאהיד בעקבות ההפגנות הישראליות ברצועת עזה
מעצרים במהלך פשיטת כוחות הכיבוש באזורים שונים בשטחי הגדה המערבית
תגובה לארדואן: סער יציע הכרה רשמית ברצח העם הארמני בפני הממשלה הישראלית
בהיעדר אלג'וב ועמאלול: הוועדה המרכזית של תנועת "פתח" עורכת פגישה
بيان خليجي أميركي: إصلاحات السلطة سيهيئ الظروف لتقرير مصير الفلسطينيين