השר לאוצר חונך את שלב הניסוי של אפליקציית "יבוס" לתמיכה בעובדים
כלכלה מקומית

השר לאוצר חונך את שלב הניסוי של אפליקציית "יבוס" לתמיכה בעובדים

סאדא ניוז - השר לאוצר ולתכנון, ד"ר אסלפאן סלאמה, הודיע היום (רביעי) על השקת אפליקציית "יבוס" שנועדה לחזק את חוסן עובדי המגזר הציבורי ולאפשר להם לעמוד באחריותם כלפי ספקי השירותים הבסיסיים. זאת במהלך אירוע רשמי שהתקיים במכון הפיננסי הפלסטיני בעיר בירה בשיתוף פעולה עם הגורמים השותפים.

ד"ר סלאמה ציין כי שלב הניסוי של האפליקציה כולל את העובדים בשירותי החירום הפלסטינים ובמשטרת המעבר, בנוסף למשרד לענייני ירושלים ולמחוז ירושלים, במטרה לוודא את יעילות המערכת ואת תהליכי החשבונאות, כהכנה להשקה רשמית של האפליקציה לכל העובדים בתקופה הקרובה. הוא קרא לעובדים במוסדות המצוינים להתקין את האפליקציה בטלפונים החכמים שלהם לאחר שהזדהו באמצעות אפליקציית "iDplus" החל ביום ראשון הקרוב, ותהיה להם האפשרות להתחיל לשלם את החשבונות במהלך השבוע הבא.

במהלך האירוע נחתמו הסכמים להסדרת הנושאים הטכניים עם רשימת ספקי השירותים שהאפליקציה מכסה ומביאה: חברת החשמל של מחוז ירושלים, חברת החשמל של חברון, חברת החשמל של הצפון, חברת החשמל של הדרום, חברת חלוקת החשמל באזור טובאס, ומשרד המים של מחוז ירושלים. כמו כן, הוכרז על ההסדרה בתחום הטלפונים והאינטרנט על ידי: קבוצת הטלפוניה הפלסטינית (הטלפון, ג'ואל וח'ודרה), חברת הסלולר (אורידו), וכן חברות: מדא, הזיתונה, גמזו, בי נט, Cool net, ו-Together.

השר לאוצר ולתכנון הדגיש כי השלב השני של פיתוח אפליקציית "יבוס" התרחב לכלול את שירותי הרשויות המקומיות המספקות מים וחשמל, בנוסף לתשלום עבור מגוון שירותים ממשלתיים.