שופטות בבית המשפט הפלילי הבינלאומי תובעות את ממשל טראמפ בברוקלין
חדשות אחרונות

שופטות בבית המשפט הפלילי הבינלאומי תובעות את ממשל טראמפ בברוקלין

סאדא ניוז - שלוש שופטות בבית המשפט הפלילי הבינלאומי, שעליהן הטיל ממשל דונלד טראמפ סנקציות, הגישו תלונה נגד הנשיא האמריקני ומנהיגים אמריקנים נוספים, בטענה שהצעדים שננקטו נגדם אינם חוקיים.

בתלונה שהוגשה בניו יורק אתמול יום רביעי, ואושרה על ידי השופטת הקנדית קימברלי ברוסט, השופטת האוגנדית סולומי בלונגי בוסה, והשופטת אדלייד סופי אלאביני-גנסו מבנין, נמסר כי הסנקציות מטרתן הייתה "להפעיל לחצים מחוץ למסגרת המשפטית".

ממשל טראמפ הטיל סנקציות על מספר שופטי בית המשפט הפלילי הבינלאומי, כולל את התובע הכללי. הסנקציות אוסרות על השופטים להיכנס לארצות הברית ומקפאות כל עסקה נדל