חדשות אחרונות
טראמפ: "אעשה מה שעלי לעשות" אם איראן לא תעמוד בהסכם
סדא ניוז - הנשיא האמריקני דונלד טראמפ אמר ביום שני "אעשה מה שעלי לעשות" אם איראן לא תעמוד בהסכם שלה עם וושינגטון.
טראמפ הוסיף לעיתונאים "אם איראן לא תעמוד בהסכם שלה, או אם לא תתנהג כראוי, אעשה מה שעלי לעשות".
והמשיך ואמר: "כל עוד איראן מכבדת אותנו, לא יהיו לנו שום בעיות".
הוא ציין כי "צוות המו״מ האמריקני בראשות ואנס עשה עבודה טובה".
טראמפ הדגיש כי מדינתו חוללה "הרבה מהכוחות הצבאיים של איראן", והוסיף: "חיסלנו את הרמות הראשונה, השנייה והשלישית של מנהיגות איראן".
הנשיא האמריקני הסביר כי הוא מתמודד עם איראן "בצורה שונה לחלוטין מהדמוקרטים".
לגבי מצר הורמוז, אמר טראמפ: "מצר הורמוז פתוח לחלוטין. המצב במצר הורמוז טוב מאוד. איראן מתפקדת מאוד טוב בכל הנוגע למצרים הורמוז".
קרא גם
טראמפ: "אעשה מה שעלי לעשות" אם איראן לא תעמוד בהסכם
טראמפ: איראן תסכים לפיקוח כדי להבטיח "שקיפות גרעינית"
סירה בלתי מאוישת לחופי אילת ברחה לירדן, הוסר האיום הביטחוני על התקפות בדומה ל-7 באוקטובר
ערוצים עבריים: ישראל מתכוננת לסגת מכמה אזורים בדרום לבנון וטראמפ עשוי למנוע פעולה צבאית בע...
אחרי הרצח של שני נהגי משאיות.. הצבא הישראלי משנה את הוראות הירי בקו הצהוב בעזה
נתניהו: לכוחותינו חופש פעולה ותנועה בלבנון
בהתקפה השנייה על רכב בתוך שעתיים: חובש נהרג במערב חאן יונס