בן גביר: האמריקאים תמימים.. וישראל תתמודד עם איראן לבד
חדשות אחרונות

בן גביר: האמריקאים תמימים.. וישראל תתמודד עם איראן לבד

סדא ניוז: שר הביטחון הלאומי הישראלי איתמר בן גביר עורר דיון נרחב בהצהרות חדשות, בהן אישר כי ישראל תיאלץ בטוח יום אחד להתמודד עם איראן לבד, הרחק מגיבוי ארצות הברית או כל אחד מהשותפים הבינלאומיים.

אמר בן גביר: "בסופו של דבר, על ישראל להתמודד עם איראן לבד, עם כל הכבוד לשותפים, עם כל הכבוד לארצות הברית, אני לא רוצה שהילדים שלי יחיו תחת איום גרעיני.

הוסיף: "על ישראל לפעול לבד בקרוב או מאוחר, ואני אומר לאמריקאים שאני חושב שהם תמים. הייתי אומר לטראמפ: אדוני הנשיא, בסופו של דבר אנחנו אלה ש paying את המחיר."

בהצהרות נוספות שהועברו על ידי העיתון "ישראל היום", האשים בן גביר את יריביו הפוליטיים מהשמאל בניסיון להשפיע על תוצאות הבחירות הקרובות ואמר: "השמאלנים ינסו לגנוב את הבחירות הבאות או לזייף את תוצאותיהן".