הארץ: צה"ל ייאלץ לסגת חלקית מהקו הצהוב בלבנון
סאדנאוס - עיתון הארץ מסר ממקור ישראלי כי השבוע ייערכו שיחות רגישות בין שני משלחות מישראל ולבנון בבירה האמריקאית וושינגטון, בתיווך אמריקאי ישיר, לשוחח על עתיד הנוכחות הצבאית בגבול הלבנוני.
במהלך השיחות, שני הצדדים יעבדו על הגדרת "אזורי ניסוי" אשר תועברנה לאחריות לצבא הלבנוני, בצעד ראשוני לקראת חלוקת השליטה בשטח. לפי המקור, צה"ל ייאלץ לסגת חלקית מהקו הצהוב, שהוא קו המגע הגבולי שבו מתרחשים מתחים חוזרים ונשנים.
צה"ל הלבנוני, על פי הדיווחים, ינהל את האזורים הללו בפיקוח אמריקאי אינטנסיבי, והוא גם יידרש להיות אחראי על אזורים שאינם נמצאים כיום תחת שליטת צה"ל. ארצות הברית הביעה הבנה לעמדת ישראל המד emphasizes על הצורך להמשיך בנוכחות כוחותיו בחלק מהמוקדים בתוך לבנון, למרות הלחצים הבינלאומיים להקטין את הנוכחות הזו.
השיחות המיועדות בין יום שלישי לחמישי יאספו שגרירים ונציגים בשני המישורים הדיפלומטי והצבאי, בניסיון להגיע לנוסחה מאוזנת בין הדרישות הביטחוניות הישראליות לבין השיקולים הריבוניים הלבנוניים, תוך מעקב מדויק מוושינגטון.
הארץ: צה"ל ייאלץ לסגת חלקית מהקו הצהוב בלבנון
בן גביר: האמריקאים תמימים.. וישראל תתמודד עם איראן לבד
הכיבוש הורס בית ובניין מגורים בכפר עקב شمال ירושלים (וידאו)
כוחות הכיבוש מתחילים להרוס בית ביישוב אל-חדר בדרום בית לחם
שני ששהידים בירי כוחות الاحتلال בבית אמאן בצפון חברון
עיראקי: תיווך פקיסטני ובי שניח התקדמות לסיום מלחמת לבנון
אמריקה ואיראן מסכימות על מפת דרך להשגת הסכם סופי