חדשות אחרונות
כוחות הכיבוש מתחילים להרוס בית ביישוב אל-חדר בדרום בית לחם
סדא ניוז - כוחות הכיבוש הישראלי, היום יום שני, החלו להרוס בית מאוכלס ביישוב אל-חדר בדרום בית לחם.
מדיווחים מקומיים עולה, שכוחות הכיבוש פשטו על אזור אם רקבה בדרום היישוב, וסגרו אותו בצורה הרמטית, והחלו להרוס בית בן קומת אחד בשטח כולל של כ-100 מטרים רבועים, השייך לאזרח מוחמד עלי סלימאן מוסא, בנימוק של חוסר רישוי.
קרא גם
הארץ: צה"ל ייאלץ לסגת חלקית מהקו הצהוב בלבנון
בן גביר: האמריקאים תמימים.. וישראל תתמודד עם איראן לבד
הכיבוש הורס בית ובניין מגורים בכפר עקב شمال ירושלים (וידאו)
כוחות הכיבוש מתחילים להרוס בית ביישוב אל-חדר בדרום בית לחם
שני ששהידים בירי כוחות الاحتلال בבית אמאן בצפון חברון
עיראקי: תיווך פקיסטני ובי שניח התקדמות לסיום מלחמת לבנון
אמריקה ואיראן מסכימות על מפת דרך להשגת הסכם סופי