כוחות הכיבוש מתחילים להרוס בית ביישוב אל-חדר בדרום בית לחם
חדשות אחרונות

כוחות הכיבוש מתחילים להרוס בית ביישוב אל-חדר בדרום בית לחם

סדא ניוז - כוחות הכיבוש הישראלי, היום יום שני, החלו להרוס בית מאוכלס ביישוב אל-חדר בדרום בית לחם. 

מדיווחים מקומיים עולה, שכוחות הכיבוש פשטו על אזור אם רקבה בדרום היישוב, וסגרו אותו בצורה הרמטית, והחלו להרוס בית בן קומת אחד בשטח כולל של כ-100 מטרים רבועים, השייך לאזרח מוחמד עלי סלימאן מוסא, בנימוק של חוסר רישוי.