הכיבוש הרס שלוש בניינים בשכונת אל-טורי בכפר עקב וגרף את הדרך המובילה לשכונה
סאדנואוז - רכב כיבוש ישראלי הרס היום, יום שני, שלושה בניינים מגורים אשר היו בשלב הבנייה בשכונת אל-טורי בעיירת כפר עקב בצפון ירושלים הכבושה, במקביל לפעולות גרירה נרחבות ולחיתוך הדרך הראשית בשכונה, מה שגרם לבידוד האזור ולעיכוב תנועת האזרחים, בעוד אזרח נפצע מכדור של כוחות הכיבוש, ותיעוד של מקרים של חנק בין תלמידות התיכון בעקבות שיגור פצצות גז רעיל.
ומחוז ירושלים דיווח כי הבניינים שהכיבוש הרס שייכים למשפחות אבו רמילה, ג'אביה ואבו סנינה, כאשר כוחות הכיבוש הרסו בניין מגורים בן שלושה קומות השייך לאזרח מהמשפחה אבו רמילה, ובניין בן שני קומות הכולל ארבע דירות השייך לאזרח ממעמד ג'אביה, בנוסף לבניין נוסף בן שני קומות הכולל ארבע דירות שייך לאזרח מהמשפחה אבו סנינה.
כוחות הכיבוש שלחו עוד חיזוקים צבאיים לשכונה במקביל לביצוע פעולות ההרס, והטילו התפשטות נרחבת של רכבים וכוחות באזור, בעוד דחפני הכיבוש החלו בעבודות גרירה נרחבות ברחוב הראשי של השכונה, והקימו חפירה בעומק שמוערך בכשלושה מטרים.
באופן מקביל, רשות הכיבוש הודיעה לפני מספר חודשים על כל הבניינים הנמצאים בסמוך לחומת הסיפוח וההתרבות הגזענית על ההרס, בטענה כי הם נמצאים במרחק של פחות משישה מטרים מהגדר.
בהקשר זה, אזרח נפצע מירי הכיבוש העשוי מגומי במהלך פריצה לעיירה, כאשר צוותי צלב האדום הפלסטיני דיווחו כי טיפלו בפציעה בברך שהתקבלה ממרכז השיפוט הרפואי בכפר עקב.
כוחות הכיבוש גם שיגרו מספר פצצות גז רעיל ששוחררו על תלמידות התיכון סביב בית ספר הדוחה, מה שגרם לרישום מקרים של חנק בקרב תלמידות התיכון במהלך מבחנין, מה שגרם גם לעיכוב הגעת מספר תלמידים לאולמות הבחינה בבתי הספר הסמוכים.
הכיבוש הרס שלוש בניינים בשכונת אל-טורי בכפר עקב וגרף את הדרך המובילה לשכונה
بلدية البيرة تمهل أصحاب الشاحنات 24 ساعة لإزالة التعديات على شارع القدس وتلوّح بالمصادرة و...
הכיבוש שובר את האנדרטה לשהיד ופושט על מוזיאון ובתים במחוז נצרת
הכיבוש מעלה את פריטי הפריצה שלו ביהודה ושומרון ועוצר עשרות מדי יום
נציג הנשיא המיוחד ומושל הרשות המחקרית מאשרים את תמיכתם בעיריית נצרת במאבק עם האתגרים הכלכל...
עיסאם בכר: ההחלטה של בן גביר להחליף את הפקחים בכלא היא תרגום מעשי של חוק העונש מוות
פציעת שלושה אזרחים בהתקפה של מתנחלים מזרחית לסלפית