ד. עווד אבו פריח: תכנית שיקרית שמטרתה לפגוע ברשויות המקומיות ושואפת להגלות אותנו ולזרוע פרובוקציות פנימיות בנגב
פלסטין 48

ד. עווד אבו פריח: תכנית שיקרית שמטרתה לפגוע ברשויות המקומיות ושואפת להגלות אותנו ולזרוע פרובוקציות פנימיות בנגב

סדה ניוז - הרשויות הכובשות הישראליות באזור הנגב, המיוצגות על ידי "רשות ההתיישבות הבדואית" ו"רשות מקרקעי ישראל" ו"הקרן הקיימת לישראל" ("קק"ל"), נוקטות במדיניות שיטתית שמטרתה להחליש את סמכויות הרשויות המקומיות הערביות באזור הנגב, מספרן שבע, כשמדיניות זו מכוונת לשלול אותן מתפקידיהן הסמכותיים באזור.

וזה כולל את אזור "הקו הכחול" בתוך כפרים אלה, כשגישת זו משנה את הרשויות המקומיות לגופים פיקטיביים, בעוד שסמכות קבלת ההחלטות המוחשית עוברת לעובדי הגופים הישראלים الثلاثה, לאחר שינוי חוקת המערכות במוסדות הישראלים באזור הנגב, דבר שמשאיר את המדיניות הזו בתוקף גם אם ממשלות יתחלפו.

בהקשר זה, מנהיגים ערבים בנגב מתריעים כי המנהגים הללו לא עוסקים בהפקעת אדמות בלבד, אלא מכוונים לרשת החברתית, כאשר הרשויות הישראליות שואפות לערער את היציבות ולהסלים את הסכסוכים הפנימיים באמצעות מדיניות החלפת האוכלוסיה, וזה מתדר בארץ הכנסת אזרחים ערבים להריסת בתיהם בעצמם, ולאחר מכן ניסיון להעבירם בכוח לאזורים שהיו שייכים לאזרחים אחרים, כאשר התושבים רואים כי צעד מכוון זה נועד ליצור פרובוקציות בין חברי החברה אחת, ולהעביר את האצבעות המאשימות לילדי החברה במקום לגורמים הרשמיים.

מקור: ערבים 48